Győri irodaszer-kereskedelmi raktárba keresünk Adminisztrátor munkavállalót.
A feladat vevői rendelések felvétele, rögzítése a cég saját vállalatirányítási rendszerébe, vevői kapcsolattartás.
Elvárások: középfokú végzettség, számítógépismeret, Outlook levelezőprogram ismerete, pörgős, terhelhető személyiség, aki egyszerre több dologra is képes figyelni.
A munkaidő hétfőtől csütörtökig 7-16 óráig, pénteken 7-13 óráig, 30 perc munkaközi szünettel, heti 40 órás munkavégzés.
Az alapbér bruttó 265.000 Ft, ezen felül havi bruttó 10.000 Ft cafeteria, a munkába járás költségeinek megtérítése, próbaidő után havi nettó 5000 Ft plusz költség-térítés.
Jelentkezés önéletrajz elküldésével a kormos.reka@marek-hr.hu e-mail címen, illetve a 70/637-4555 telefonszámon.